Internet oglašavanje

U čemu se facebook oglašavanje razlikuje od drugih?
Svatko tko je potrošio veću količinu novaca na oglašavanje na radio i tv postajama, plakate, letke, kataloge i oglase u časopisima i novinama pita se do koliko je potencijalnih kupaca oglas došao. Facebok pruža mogućnost oglašavanja u kojoj oglas dospijeva samo do potencijalnoh klijenata. Oglasi koje je potencijalni klijent samo vidio ne naplaćuju se, već samo oni oglasi koje je pročitao, na koje je kliknuo.

Facebook oglašavanje omogućuje da ciljate točno određenu publiku, a ne košta vas za apsolutno svaku osobu koja će vidjeti oglas, nego samo za one koji zanima takav proizvod ili usluga. Naplaćuje se samo po tim osobama, a takva osoba je već vaš potencijalni kupac! Osim toga, kupac ne mora poduzeti nikakvu posebnu akciju osim doslovno jednog klika mišem. A iza klika se kriju sve ostale informacije pa može istog trena i rezervirati termin ili kupiti proizvod. To je onda uspješan marketing!

Na facebooku možda djeca provode najviše vremena, ali ostalih korisnika je mnogo više
Prema podacima iz Državnog zavoda za statistiku u RH ima 567 190 osoba u skupini od 10 do 19 godina. Uzmimo u obzir da apsolutno svaka osoba mlađa od 19 godina ima Facebook profil (što je nemoguće) i dalje nije ni blizu podatku od Facebooka koji kaže da 1,100 000 ljudi u Hrvatskoj ima Facebook profil. To potvrđuje da ima više odraslih osoba nego djece na facebooku u Hrvatskoj.

Kako izglesda facebook oglas ?
Facebook oglasi su ukomponirani u stranicu i ne razlikuju se posebno od ostatka sadržaja. Na taj način oglas je "prijateljski" ukomponiran u stranicu, a potencijalni kupac će sa više uvjerenja kliknuti na oglas da bi dobio više informacija. Ukoliko tu osobu ne zanima takav proizvod, neće ni kliknuti, a vas to neće ništa ni koštati.

Što mi radimo ?
Naša usluga se sastoji u tome da upravljamo oglašavanjem tako da se oglas pojavljuje kod Vama interesantne publike. Varijable po kojima ciljamo publiku su npr. spol, godina starosti, mjesto rođenja, mjesto trenutnog boravka, bračni status, vrijeme prikazivanja, te niz ostalih stranica i aktivnosti na koje su uključeni kao ljubitelji određenog sporta, aktivnosti osobe, proizvoda, hobija, mišljenja….

Ovisno o duljini trajanja reklamne kampanje, bit ćete detaljno obaviješteni o uspješnosti oglasa, koji oglas više kupaca privlači i koja publika je više zainteresirana! Po tim faktorima možemo još poboljšati vaš oglas, a neke tvrtke i poboljšaju proizvod na temelju tih informacija.

Koliko to košta?
Nakon što posatavimo oglas, košta Vas onoliko koliko želite platiti facebooku. Ne naplaćuje se objava oglasa, već samo čitanje oglasa nakon klika. U stvarnosti broj klikova je višestruko manji od objava, tako da imate mnogo više besplatnih oglasa od plaćenih. Ukoliko želite najefikasnije oglašavjne osim usluge postavljanja oglasa možete platiti održavanja oglasa sa ciljem da imate što više klikova sa najpovoljnijom cijenom za Vas.

Održavanje oglasa?
Održavanje nije potrebno ukoliko se odlučite za fiskni iznos klika ili automatsko oglašavanje. Da bi postigli maksimalnu isplativost, oglas se mora cijelo vrijeme motriti. Učestalost prikazivanje oglasa ovisi o cijeni klika u odnosu na druge oglase. Ovisno o dobu dana, u ponudi je veći ili manji broj oglas, a kada je veća ponuda oglasa potrebno je "pogurati" da se prikaže Vaš oglas, a da ne platite nepotrebno puno, a kada nema "konkurencije" treba učiniti da klik na Vaš košta samo nekoliko lipa. Stalnim kontroliranjem tržišta oglasa postiže se najveća efikasnost u odnosu na automatsko oglašavanje ili fiksni iznos oglasa.

Kako znate koliko je bilo klikova i po kojoj cijeni?
Po završetku kampanje ili prije (ovisno o trajanju), dobit ćete izvješće. Izvješće sadrži dnevne statistike klikova, broj prikazivanja, poduzimanja akcija, prosječnu cijena klika za taj dan, cijenu po prikazivanju, broj jedinstvenih prikazivanja, broj jedinstvenih klikova, ukupan potrošen iznos… i sve u brojkama i postocima.

Lokacija

Primijenjena računala d.o.o.
Matije Gupca 106, Zabok

Radno vrijeme:
Pon-pet: 09:00 - 16:00

Tel: 049/500-822
Fax: 049/500-820

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

                     Runtastic

            Google karta